bloglovin

2 December

Då var det dags för dag två då :)
Mitt första hästminne :)

Första gången jag kommer ihåg att jag red är när jag red på en liten shettis som hette Skrillan. Hon var en liten fux. Då hade jag inte börjat på ridskola ännu. Hon hade en "dotter" som hette Skrållan som var helt galen som man inte kunde rida på. Jag hade ju inga riktiga ridkläder, jag hade en gul cykelhjälm, blå ridbyxor, en blå jacka och gul/röda gummistövlar. Jag gick en jätte lång runda och gick till farmor och farfar. Då bajsade hon i deras trädgård haha :) Och första gången jag red på ridskolan fick jag rida en jätte sur vit ponny som hette Björn.


Kommentarer
Postat av: Jessica

sv; ja :)

2010-12-02 @ 17:16:57
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback