bloglovin

19 December

Dag 19: Första gången jag träffade Lazda.
Det var den 9 December 2007. Jag var lite mer än 11 och ett halvt år. Vi hade egentligen inte tänkt provrida henne men eftersom det inte var så långt bort så tänkte vi att vi lika gärna kunde göra det. Så vi åkte dit, hon stod på en ridskola. När vi kom dit ryktade jag henne och satte på henne sadeln och tränset. Sen gick vi ut till ridhuset och jag fick börja rida. Dagen innan hade jag fått en häst på ridskolan att gå i form för första gången så jag försökte men Lazda ville inte gå i form. Men jag red runt lite och sen fick jag hoppa lite. Lazda tyckte att det var jätte kul! Och jag tyckte också att det var kul. Sen red mamma lite och hon ville inte ens gå i form då. Och sen red min lillasyster lite, hon var bara 7-8 år :) Det tyckte Lazda var mysigt :)
Man ser inte riktigt hur liten jag var på dom här bilderna men på andra bilder ser jag såååå liten ut! Men dom var lite suddiga eftersom att vi precis hade köpt våran andra kamera och hehe det blev lite suddiga kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback