bloglovin

15 December























Dag 15: Lazdas utrustning.
Tränset köpte jag på Hööks för ett tag sen. Jag kommer inte ihåg exakt vad det kostade men ca 300-400. Sadeln är en Knights (Sir John?) allround mot hopp med löstagbara benstöd bak så att man får bättre dressyrsits när man rider i den. Hon har en martingal för att hon blir så stark men när vi skulle köpa den så fanns det bara kombinerade brösta-martingal så det fick bli en sån. Men den är jätte bra. Fårskinnspaden använder jag bara när hon inte har varit igång så mycket och har mindre muskler. Benskydden ser ut precis likadant men det är inte samma märke som på bilden. På tävling brukar Lazda ha gråa för min kavaj är grå och mitt schabrak har grå kanter men hemma har jag svarta också :)

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Snyggt =D

2010-12-16 @ 11:44:26
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback