bloglovin

13 December

Dag 13: Ett speciellt Luciaminne
Ett speciellt Luciaminne är när jag var med på min ridskolas Luciashow. Jag red på Lazda och vi hade en kadrilj. Vi var typ 20 hästar och det var jätte kul! Vi hade övat jätte länge och alla var nervösa. Det var helt fullt på läktaren och i högtalarna hördes massor med julmusik: mer jul, tomten jag vill ha en riktig jul, vår julskinka har rymt och massa fler. Alltid när jag hör dom låtarna hör jag ljudet av frustande hästar och jätte många hovar som slår i marken. Det var jätte roligt och Lazda tyckte att det var jätte kul att visa upp sej.
© Foto: Frida Kamera: Canon 400d

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Naw så söt bild!!



SV: Okej, förslag på övningar??

2010-12-14 @ 07:52:12
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Matilda&Vicky

SV: Okej gud så bra =D

2010-12-14 @ 10:39:09
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback