bloglovin

Tjena tjena =)

Nu sitter jag hos Liza och vi kollar på olika trailer till filmer. Case 39 verkar vara jätte läskig haha =) Eller så är det bara jag som är lite lättskrämd... =) Jag har haft lite bråttom idag så jag har inte kunnat skriva så mycket. I morse var jag i stallet och red och så och jag kom inte hem förrän halv ett. Och så skulle jag ju vara hos Liza klockan två =) Men nu hinner jag ju haha =) Vi ska nog fota lite så det kommer nog mycket bilder senare =) Har ni något tipps på bra filmer så skriv gärna!! Här kommer några foton jag har tagit hos Liza en annan gång.
Denna bilden tog jag hos Beckan för ett tag sen. Jag vet faktiskt inte vad den heter men jag är ganska nöjd med den. Gillar ljuset =)    © Elin
@ IsJustElin.blogg.se Foto av Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback