bloglovin

Stallet snart :)

Hejsan på er! Nu sak jag snart till stallet :D Det ska bli kul :) Mamma berättade att tidigare idag så hade en som bor där vi har Lazda varit ute i hagen och plockat brännässlor och då hade Lazda kommit fram och ätit upp dom! Så gulligt men det borde ha bränts lite på tungan... Haha hon är rolig lilla Lazda <3
Idag har vi hämtat familjens nya dator! :D En MacBook Pro. :) Jag själv har ju en MacBook men dom är nog ganska lika :) MacBook Pro är nog lite snabbare. Idag har varit en rolig dag i skolan! Vi har börjat "designa" våra kuddar i syslöjden :) Det är kul för man får välja nästan precis vad man vill göra med den. Och sen hade vi utvärdering av veckan och fika. Mums :) Det har vi varje fredag. Och så hade vi ju franska och det var väl mindre kul med alla läxor... Men men, man kan inte lata sej hela tiden ;) Nu ska jag fundera lite mer på hur min kudde ska se ut och göra lite mer läxor och sen åka till stallet.
© Foto: Frida i stallet där vi har Lazda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback