bloglovin

Skola idag

Hejsan på er :D Idag har jag varit i skolan igen efter sommarlovet. Det var ganska kul, i alla fall att träffa alla klasskompisar och dom nya som började i 6:an. Jag började ju i 8:an nu. I morgon ska vi ha klassens dag och vi ska spela minigolf! Haha som ni alla vet så är ju jag super bra på det så det kommer nog gå bra hahaha ;D Hrm vi får väl se hur det går denna gången haha :D Men men jag ska komma till saken. Idag var det fint väder igen!!!! Det har ju varit så regnigt och blåsigt men idag var det soligt och varmt igen. Lagom till skolan börjar så klart. Och idag har Lazda varit hos en hästosteopat igen och det gick bra! Hon hade typ en ny blödning i en muskel och en led som hade flyttat på sej för att hon hade halkat i hagen. Men nu ska hon ha broddar på sej så får vi se hur det går. Men det är ju synd att hon har varit skadad hela sommaren. För man märker hur hösten börjar komma! Usch det blir ju mörkt tidigare och löven börjar vissna och sånt. Och jag har ju hittat svamp också och svampar kommer väl på hösten? Men det är fint på hösten också med alla färger så jag ser fram emot att fota mer höstbilder! :D Haha men jag tänkte att jag kunde visa er mina favoritbilder från sommaren. Hoppas att ni gillar dom :D
Denna bilden tog jag hos Beckan för ett tag sen. Jag vet faktiskt inte vad den heter men jag är ganska nöjd med den. Gillar ljuset =)    © Elin
© Foto: Jag Kamera: Sony Cybershot dsc-w110 med carl zeiss vario-tessar

Kommentarer
Postat av: Liza

Hahah en sak som är säkert att jag kommer cyckla i linne ;) <3

är du trött? jag är skit trött :( <3

2010-08-18 @ 17:05:42
URL: http://lizasfoto.blogg.se/
Postat av: Liza

SV; inget

2010-08-18 @ 17:23:43
URL: http://lizasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback