bloglovin

(Rubrik)

Läxor läxor läxor läxor... Inte kul alls. Idag har det blåst jätte mycket! Och när det blåser blir jag såå trött. Och orkar inte göra någonting, särskilt inte läxorna! Och det är ju inte jätte kul i skolan heller... Men i stallet är det kul! Lazda var så söt idag, hon har ju varit ute hela dagen så hon var jätte trött haha :D <3 Har inte så mycket nya bilder nu för jag hinner inte fota så mycket nu när det är skola... Men det kanske kommer i morgon eller senare i veckan. Idag hade vi gladiatorerna på gympan. Är det någon som vet vad det är? (inte för att jag tror att någon som inte går i min klass läser bloggen men...) Det är JOBBIGT! Men det är ganska kul också =) Men jag blev jätte trött och det tror jag att alla i klassen blev faktiskt haha ;D Nu ska jag kolla på det sista av fångarna på fortet hahaha :D Det är jätte kul faktiskt :) Skriver mer i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback