bloglovin

Ridning

Hejsan på er :) Idag har jag ridit jätte mycket kan man väl säja. Jag red först på min lilla Lazda (fick trava lite idag och hon haltade ingenting alls!!!) och sen följde jag med min kompis Josephine (inte hon på jossexd) till hennes häst och fick rida lite! Tack så mycket Jossan! Hennes lilla Putte är såå söt! :) I morgon ska vi ha skolfoto i skolan :O Jag blir alltid jätte ful på skolfotona... Och sen ska vi ha hemkunskap! Vill ni veta mitt schema på måndagar?
1. matte och no i 1,1/2 timme 2. So i 55 minuter 3. Svenska i 1 timme 4. Lunch i 1 timme 5. Eget arbete i 50 minuter 6. Hemkunskap i 1 timme och 20 minuter. Vi börjar åtta och slutar 15.20... Ganska lång dag. Och nu måste jag börja med No:n vi har. Vi ska ha det arbetet i fyra veckor men det  är ju bra att börja i tid. Och så ska jag göra klart alla reklambilder. jag berättar mer i morgon om hur det gick på skolfotot haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback