bloglovin

Regnig dag...

I dag har det varit ganska dåligt väder... Men det är ganska skönt när man ska rida att det inte är för soligt och varmt. Man måste ju ha ridbyxor, hjälm, vantar skor & shaps/ stövlar... Ganska varmt! Men i alla fall så har jag övat ganska mycket på sitsen nu när Lazda har varit skadad och idag kom jag på det =) Jag kom på precis hur jag skulle sitta så jag fick den lodräta sitsen!! =) =) =) Haha lampan tändes =) Så jag var ju så klart jätte glad och hade tänkt baka när jag kom hem men... När det är så tråkigt väder blir man ( eller i alla fall jag ) väldigt trött så jag somnade ju så klart. Haha =) I morgon ska jag i alla fall till Liza och sova över. Om det blir fint väder kanske vi sover i tält igen =) Hoppas bara att det inte är lika kallt som förra gången. Då var det jätte kallt på kvällen och jätte varmt på morgonen. Och denna gången får jag inte glömma kamerasladden till datorn som jag glömde förra gången... Klantig som jag är ibland. Tack till Liza förresten för att jag blev veckans blogg. Jag tänkte också visa ett kort på lilla gulliga Tussi i stallet. Kortet är tagen med mobilkameran så det är väl inte den bästa kvalitén men jag har ju glömt att ladda kameran...
Och en bild från när jag har varit hos Liza en annan gång

© IsJustElin.blogg.se foto av Elin

Kommentarer
Postat av: LittleSweetAngel

fina bilder! <3

2010-08-06 @ 18:58:00
URL: http://littlesweetangel.blogg.se/
Postat av: photos by rebecka

SV: tack :D

2010-08-06 @ 21:56:50
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/
Postat av: liza

finna bilder. Tussi hon som log i hö säcken? :D hon grymt söt ;)

2010-08-07 @ 12:16:46
URL: http://lizasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback