bloglovin

Otursdag

Hej på er alla :D Idag hade jag otur! Vi i åttan får ju "välja" trä eller syslöjd men niorna får välja först. Och då var det för många i våran klass som ville ha träslöjd så vi fick lotta om vilka tre i våran klass som var tvungna att gå på syslöjd. Och gissa vem som fick ta syslöjd?? Jag så klart. Och Josse och en som heter Erik. Så nu måste jag ha syslöjd hela terminen. Och få betyg i det. Jaja. Vi spelade ju minigolf som ni vet. Men det gick inte lika bra denna gången. Jag fick 58 slag haha :D Men jag vann i min grupp i alla fall. :D Och så vann jag en popcorn! Och det gjorde Liza också. Haha :D

Kommentarer
Postat av: liza

Popcorn :D<3

2010-08-19 @ 19:08:50
URL: http://lizasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback