bloglovin

Några bra saker...

nu har jag varit i stallet och ridit. Det gick väl gaska bra men såret var inte helt läkt. Men det var i alla fall bättre än igår. Det är jobbigt med alla Lazdas skador, jag som hade längtat efter denna sommaren jätte länge... Plus att Lazda typ var i sin bästa dressyrform någonsin. Men jag har kommit på några bra saker med att hon har varit skadad länge. 1. Hon har inga andra spänningar 2. Hon har blivit mycket snällare och gosigare 3. Hon verkar gladare
Och sist men inte minst... Hon kommer till en i hagen!!!
Det har hon aldrig gjort förut. Hon brukade springa iväg så fort man kom närmare än tre meter. Här kommer en bild från i vintras när jag skulle få tag på henne i hagen.
Då galopperade hon iväg i full fart. Så något bra finns det väl med att hon har haft alla skador...
© IsJustElin.blogg.se foto av Elin

Kommentarer
Postat av: Liza

det är bra att skadorna inte finns mera ju :) och att hon är gosisgare och sånt :D <33

2010-08-04 @ 14:12:46
Postat av: svar till Liza

Ja det är det =) <3

2010-08-04 @ 14:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback