bloglovin

Läxor...

Haha nu sitter jag här och gör läxor... :( Tråkigt! Det är ju ganska kul och träffa alla när skolan börjar men när man får läxorna... Nej. Inte kul. Men men man måste göra dom. Idag var det en som kom och berättade om våld och krig och sånt. Han hade varit i ett krig som ambulanskörare eller nåt sånt :O Det var ganska bra i alla fall :) Och det var ju skönt att inte ha lektioner. När jag har gjort lite mer läxor ska jag åka till stallet :D Det är skönt att åka till stallet för då tänker man bara på det och får en paus från allt annat. Om det är mycket i skolan eller om man har det jobbigt med kompisarna är det jätte skönt att åka iväg till stallet och ta hand om Lazda. Så det ska bli kul sen :) Här kommer en annan bild jag tog när jag var ute och fotade för några dagar sen.
© Foto: Elin (jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback