bloglovin

Hej =)

Idag åkte jag och Jossan till stallet där min häst står typ vid nio. och jag travade för första gången på jätte länge! Och sen åkte vi hem och åt. Sen åkte vi till hennes häst och då fick jag prova att rida på honom och hon red på en annan. =) Det var jätte kul för jag har inte ridit "ordentligt" på jätte länge. Vi red i ridhuset och det var väldigt varmt! Och min kondition just nu är väl inte den bästa kanske... Men i alla fall har jag precis kommit hem. Därför har det inte blivit några inlägg tidigare idag. I morgon ska jag rida ut med en annan i samma stall jag står i och sen ska jag spela minigolf med lita av våran släkt för pappas bror har fyllt år. Det ska bli kul men jag är inte direkt proffs på minigolf hahaha =) Hoppas alla får en bra kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback