bloglovin

Hej =)

Idag ska jag typ inte göra något speciellt. Kanske klippa gräset... Vi har en ganska stor trädgård så det tar ett tag. Våran klass ska samla ihop pengar till en klassresa och vi måsta göra något under sommaren. Men jag får se =) I går spelade vi ju minigolf. Det gick ganska bra! Vi spelade 18 hål och jag gjorde 7 spik eller vad det heter =)  Men jag fick en 6:a så jag förlorade... Eller jag kom trea men jag hade tänkt att jag skulle vinna över pappas bror men han kom tvåa. Men jag slog mitt rekord för jag fick bara 41 poäng =) Haha det var kul =)
© isJustElin.blogg.se bild från google

Kommentarer
Postat av: Liza

haa oj just det ;) får göra nått jag med

2010-08-05 @ 14:31:42
URL: http://lizasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback