bloglovin

God morron

Det var ju meningen att jag och Liza skulle kolla på 2012 igår kväll. Men vi kollade på en annan film efter halva typ. Den hette Stardust. Den är väl ganska bra. Vi var ute och fotade lite mer och mötte två katter som typ skulle bråka. Men dom sprang iväg så vi han inte ta några bilder... Men nu ska vi nog iväg en sväng igen. Men det är nog lite dåligt väder på gång så vi får se. På tal om film så är min(a) favoritfilm(er) Twilight, New Moon och Eclipse och säkert den fjärde med. Och så får jag ju inte glömma The Proposal. Den är verkligen rolig! Vilka är era favoritfilmer?

Kommentarer
Postat av: LittleSweetAngel

ååguuuud!! den nya designen är assnygg!!! jag var bara tvungen att säga det =) fina bilder<3

2010-08-08 @ 18:22:15
URL: http://littlesweetangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback