bloglovin

Dålig updatering...

Ledsen för den dåliga uppdateringen! Men nu kommer bloggning för flera dagar :D
Fredag:
Vi var iväg på marknad och sen fick jag jätte ont i huvudet... :( På marknaden köpte jag ett armband typ :D Det var ganska fint tycker jag i alla fall. Och så köpte vi vindruvor och jätte stora körsbär. Dom var jätte goda :D Sen på kvällen kollade vi på friidrott.
Idag:
Jag har varit i stallet och ridit (barbacka igen) på Lazda. Och nu ska jag ut och springa med Tussan som fyllde fyra år igår haha ;D Dom måste ju träna till hopptävlingen nästa söndag. Sen ska jag kanske baka om jag hinner och kanske fota lite om kameran har batteri :D Mer inlägg kommer nog lite senare.
Armbandet jag köpte på marknaden. Dålig bild, jag vet men det är datorkameran :)
© Foto: Elin

Kommentarer
Postat av: Liza

Fint ;)

2010-08-14 @ 18:01:23
URL: http://lizasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback