bloglovin

Bilderna

Jag har tagit massor med bilder dom här dagarna. Här kommer några. (eller ganska många haha ) Några är tagna första dagen och då var det väldigt blåsigt och det regnade lite. Men andra dagen var det mycket finare och jag badade till och med. Eller man kan kanske inte kalla det för att bada men jag doppade mej i alla fall =) Det var väldigt kallt i vattnet. Där vi var är det ganska litet men det är jätte fint på en ö typ och det kommer in massa båtar hela tiden =)
Bilder från första dagen:
Utsikten från ett fönster
En kvarn
Några båtar och små stugor typ
Några hus
Det var mycket vågor
Så det skvätte ganska mycket
Bilder från andra dagen:
Molnet ser lite ut som ett hjärta haha =)
Vi var på ett utkiksberg
Det är fin utsikt
En segelbåt
Och en liten fyr =)
Det var lite av bilderna jag tog på våran lilla "resa" =) Hoppas att ni gillar dom
© IsJustElin.blogg.se Foton av Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback