bloglovin

Banangodis och halstabletter

Hej på er igen! :D Nu har jag slutat skolan och varit och köpt lite grejer. Min lillasyster köpte nya skor (mörkblå converse) och en ny väska (rosa björn borg) och så har jag köpt halstabletter för jag har jätte ont i halsen. Och så var vi och köpte lite nytt foder till Lazda och banangodis! Haha jag vet, det låter konstigt men hon älskar bananer :D Så varje dag när vi har stretchat (stavning...) ska hon få en banangodis så att hon blir snällare att stretcha. Och när hon smakade på den idag så såg det ut som hon tänkte: "Gott!!!! Men... varför är bananen hård? Mums vad gott det var. Meeeeeeeeeeeeer!!!" Hahaha :D Hon är gullig <3 Och eftersom jag slut på nya foton blir det en gammal bild igen... (förlåååt haha)
© foto: Elin (jag)

Kommentarer
Postat av: liza

hihi då får du ta nya bilder ;)

2010-08-21 @ 13:01:59
URL: http://lizasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback